Vrienden worden?

Samenwerken, dat is voor ons het belangrijkste. Met u, met onze partners én met onze medewerkers. Wij bedenken oplossingen vanuit uw perspectief, stellen ons op als co-maker en co-sourcer en bedenken, initiëren en implementeren met u innovatieve samenwerkingsvormen. Hiervoor bouwt AMIS op teams van ondernemende professionals die over de grenzen van het eigen specialisme heen kunnen kijken en resultaatgerichtheid combineren met onconventioneel denken. Mensen met passie voor het IT-vak.

Klik hier voor een overzicht van de dienstverlening AMIS.

Wilt u meer weten over samenwerken volgens AMIS? Neemt u dan gerust contact op met Paul Uijtewaal.

P>AMIS is sinds de oprichting in 1991 continu op zoek naar manieren om klanten nog beter van dienst te zijn. Momenteel maken we met een aantal klanten afspraken over een andere manier van samenwerken om in te kunnen spelen op de veranderende omgeving.

Voor steeds meer klantorganisaties is het moeilijk om goed gekwalificeerd IT-personeel aan zich te binden. Aan de andere kant streven veel bedrijven naar een meer volwassen IT-organisatie en managen zij zelfstandig projecten. Continuïteit van het ICT beheer is van wezenlijk belang, maar volledige outsourcing van ICT zien veel organisaties niet zitten. Co-Sourcing is dan een ideaal samenwerkingsverband.

Lange termijn

Met Co-Sourcing bedoelen we een lange termijn samenwerkingsverband met de klant waarbij we samenwerken met gedeelde verantwoordelijkheid. Het is dus meer dan detachering alleen, maar het is duidelijk geen outsourcing. Het gaat over afspraken maken om de dienstverlening optimaal af te stemmen op uw situatie. Dat kan variëren van samen projecten uit te voeren, gezamenlijk de planning af te stemmen, samen aan kennismanagement te werken, tot en met advies over persoonlijke ontwikkeling van uw eigen medewerkers.

Op maat

Door op een andere manier naar samenwerken te kijken en oplossingen op maat te leveren, zijn wij de klant beter van dienst. Door onze templates met de klant te delen, is deze in staat sneller te ontwikkelen. Door bijvoorbeeld gezamenlijk aan kennismanagement te doen, is de klant in staat sneller juiste keuzes op het vlak van technologie te maken. Bovendien kunnen onze consultants productiever zijn voor de klant als we de kennis van de klantomgeving actief vastleggen.

Het gaat voor AMIS niet alleen over de hoogwaardige technologische kennis die onze mensen bij de klant laten zien, het gaat er vooral om hoe je die het beste in toegevoegde waarde voor de klant omzet. Met resultaten op korte en op lange termijn.